Thursday, 30 May 2013

Blog Diari Sebuah Kehidupan: Terima kasih daun keladi



Salam kengkawan

Nak buat entry khas untuk Mama Rocky yg telah menghadiahkan daku purse yang cantik ini.  Daku punya yg pink dan Kak Su punya yang oren.  Dah lama dapatnya tapi baru hari ni sempat buat entry.  Sebenarnya hari tu daku menyibuk-nyibuk jek masa MR buat offfer untuk pelawat blognya.

Sayang nak pakai.  Tq yea Zaila, sampai hantar g umah akak lagi tuh.  Sorry le lambat angkat tipon coz tgh bersilat kat dapur.  Nanti datang Bangi calling2lah yea.  Suker sgt tengok Dak Kina yg ayu tuh dan si kecik Asyraf yg keletah tuh, meriah le hidup korang suami isteri dengan hadirnya 2 orang cahaya mata ni.  Sweet sgt...:)


No comments:

Post a Comment