Friday, 21 September 2012

Detik terindah: Windu kamoo semuaaaaa

Salam kengkawan

Ni nak share beberapa gambar kenangan bersama-sama kengkawan kat opis lama, dalam tahun 2010 masa jamuan raya opis lama dan majlis berbuka puasa kami-kami ajek.  Tadi baru nampak banyak gambar yg student upload dalam FB, Azie...Azie, miss you!!!  Windu ngan budak2 ni sumer...ehhh...mak budak pun ada gak le.  Ni geng2 ceria dulu, kawan sepengumpatan, kawan bergelak ketawa, kawan lepak2 dan juga kawan berduka...semua manis2 sumer kenangan dengan korang.  Rasa bertuah dan berbahagia sepanjang bersama2 seopis ngan korang....
























Muka-muka gembira, ramai yang dah pergi membawa haluan masing-masing.  Yg penting kenangan ni akan tetap mekar dalam lipatan sejarah kehidupan kita...our frenship!!! Keep in touch sumer...
















Busy....


Bilik pegawai sains





















2 comments:

  1. windu kak bai jugak....
    dan windu semua2 n waktu dulu2..
    tapi kalau skrg pg ofis dah tak sama mcm dl..
    ramai yg tak kenal...muka2 baru..
    nnti kita wat gathering nak?

    ReplyDelete
  2. Jom...jom...kita buat makan2. Tapi kat luar le, xmo g opis lama tuh. Husna tak kenal, akak lagi le agaknya. Ntah-ntah dorang tanya 'eh...akak ni sape?'. Kalo macam artis, kita ni dah jadi veteran yang dah dilupakan dah!!! Ha...ha...ha... Hari tuh Nini ada jgk ckp nak buat gathering....Tak kisah le apa aktiviti, main boling ke, makan2 kat restorent ke, berkelah ke....potluck ke...

    ReplyDelete