Monday, 6 February 2012

Pelmain Angan ku musnah



Ya Allah, bulan lepas tengok news kat TV3 yang maklumkan yang route g New Delhi, Paris dan London dibatalkan.  Ini termasuk le flight kami g New Delhi pada Mei depan.  Ada 3 option boleh pilih iaitu full refund, pilih route lain dan ambik flight company lain.

Sy dan kwn decide nak full refund je le.  Tapi elok le jugak, leh kumpul duit byk2 tuk rumah impian.  Mula2 dengar mmg frust giler. Terus hampir2 menangis sambil peluk my hubby, pahtu minta belas kasihan nak ikut g Osaka julai ni.  Tapi dia plak bukan nak kasihan ngan wife dia ni, dulu dia penah offer tapi sy refuse coz mei g new delhi, mana le nak cari duit nak g osaka plak kan.  Lgpun time julai tu musim panas yang teramat kat sana, saya nak g tengok sakura tak pun nak main salji kat sana.  Tup..tup dia g ngan member lelaki dia.  Hu...hu...hu..  Ajak dia jgk g new delhi tapi dia dah penah g india, dia xnak.  Tapi bukan main lagi jeles dia saya nak g taj mahal, terus dia nak tempah flight ke Phuket yg sama tarikh ngan sy.  Boleh?

Sib baik tak g buat visa lagi, tak tempah hostel dan tak pegi survey pun lagi trip ke india ni coz agak busy lately.  Tapi masih tak dapat memaafkan AA sebab telah punahkan impian saya dan menyebabkan kesedihan saya berminggu2 lamanya.

Nampaknya malas dah nak tengok2 flight AA ni, tunggu le kalo hubby tetiba ajak g jalan saya g le.  Kalao tak, tak nak le.  Ada member ajak g Saigon, tapi malas le g tempat yang dah penah pegi.  Sekarang ni berangan nak g Tokyo dan New Zeland jek. 

No comments:

Post a Comment