Thursday, 15 December 2011

Miss my mum

Salam semua

Tetiba plak hari ni tingat kat my mum kat kg sana. Hu..hu..windu sgt ngan dia.  Nak call tetiba plak charger tak tau letak mana.  Dari semalam lagi hp tak on ni, dah mati sendiri dia plak.  Charger sebenar tetinggal kat Kuala Rompin masa balik kg hari tuh.  Esok le gayut ngan my mum.  Hhhhhhhmmmmmm harapnya hubby nak balik ke Sabah raya cina nih.  Cuti seminggu best jugak kan.  Cadangnya nak pegi Tenom dalam 2 malam pahtu baru balik Sipitang.  Teringin nak melawat Taman Pertanian kat sana.  Dulu my family ada buat trip ke sana sebelum ayah saya meninggal.  Family saya setiap tahun buat family trip, konvoi banyak2 kete.  Tapi setelah ayah saya meninggal, ada jugak dalam 4-5 tahun tak pegi mana-mana.  Sekarang ni baru dorang mula balik.  Dorang paling suker pegi Sempoerna, ambik chalet yang bawah dia ada air tuh.  Sakan le anak2 buah saya yg cenonet2 tu tengok ikan.  Malangnya saya tak pernah ikut trip dorang ni walau sekali.  Dorang ni cikgu2...plan 2 minggu sebelum plak tuh.  Mana nak sesuai ngan jadual saya yang dok jauh ni. Nantilah kalo ada ada anak kena sacrified jugak masa dan cuti untuk trip ni coz nak anak2 rapat ngan cousin2 dorang tuh. Amin...

Gambar kandid yang sempat diambil...yg lain tu terlebih ganas, tak sempat nak capture daaaa...

















Anak buah bersama nenek....kehadiran dorang menyebabkan rumah sentiasa riuh rendah macam org kenduri jek...tak payah le nak tido siang time dorang ada ni...rumah macam nak runtuh!!!

No comments:

Post a Comment